بازدید از مرکز ارتباط مشتریان بانک مسکن

مدیران ارشد بانک مسکن از مرکز خدمات ارتباط مشتریان بانک بازدید کرده و از طریق خطوط ارتباطی مرکز با مشتریان به گفت‌وگو پرداختند. 

به گزارش واحد روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، جعفری معاون اداره بانکداری الکترونیک بانک مسکن از مرکز کال سنتر بانک مسکن در خیابان مطهری بازدید کردند و با مشتریان بانک از طریق خطوط ارتباطی به بررسی نظرات، پیشنهادات و مسائل آنان پرداختند. جعفری در حاشیه این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجرگفت: «بانک مسکن در تمامی سال‌های خدمت خود به مردم شریف ایران، بنیاد ارزش سازمانی خود را مشتری‌مداری برگزید و در تمامی دوران فعالیتش، سیاست‌ها و راهبردهای بانک را بر پایه این موضوع بنا نهاده است. بانک مسکن به منظور ارتقاء سطح تجربه مثبت مشتریان خود از طریق افزایش سطح تعاملات و کسب رضایت حداکثری آنان سعی نموده است با ایجاد حس اعتماد از طریق اطلاع‌رسانی و پاسخگویی در گام نخست و نیز تأمین نیازمندی‌های آنان در گام دوم، ارائه خدمات ارزنده و شایسته را برای آنها به ارمغان آورد.»

جعفری در این بازدید در جریان فرایند کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان انتظارات تماس‌گیرندگان و نحوه رسیدگی به شکایت آنان از سوی کارشناسان قرار گرفت و در انتها با تشکر و قدردانی از زحمات کارشناسان، بهبود فرایندهای موجود و نیز ارتقاء زیرساخت‌های مرکز خدمات ارتباط مشتریان را از مهمترین اهداف سیاست‌گذاری بانک در حوزه بانکداری الکترونیک عنوان کرد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir