اهداف ناواکو

اهداف شرکت در ۵ محور اصلی اهداف کلان شرکت به شرح ذیل می‌باشد. این اهداف به گونه‌ای تدوین شده‌اند که ضمن هم‌راستایی با چشم‌انداز شرکت، قابل‌ دستیابی، قابل‌ اندازه‌گیری و با منابع و امکانات موجود سازگار باشند.

در تدوین این اهداف، به عوامل مختلفی از جمله تحولات بازار، نیازهای مشتریان، نقاط قوت و ضعف شرکت و فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو توجه شده است.

هدف ۱      راهبری توسعه‌ی بسترهای توانمند ساز ارائه خدمات نوین مالی در بانک مسکن و شرکت‌های تابعه

هدف ۲     ارتقاء هم‌افزایی در استفاده از فناوری‌های نوین در شرکت‌های تابعه

هدف ۳     بازآفرینی مدل‌های خلق ارزش در ارائه خدمات مالی مسکن و شهرسازی

هدف ۴     توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و شبکه‌های همکاری هدفمند

هدف ۵     توسعه سرمایه انسانی و قابلیت‌های راهبردی زیست بوم خدمات مالی حوزه مسکن و شهرسازی

 

چشم­ انداز ناواکو

برترین، قابل اتکا و اعتمادترین شرکت فناوری‌های مالی در بخش تخصصی مسکن، نوآور، هم‌افزا و حامی فعالان و شتابدهنده بازیگران زیست‌بوم‌های خدمات فناوری مالی زنجیره مسکن و شهرسازی کشور و خوشنام در منطقه.

 

بیانیه مأموریت

مأموریت ما، هم‌افزایی در استفاده از فناوری‌های نوین در شرکت‌های تابعه بانک مسکن، مشارکت با فعالان و بازیگران ارزش‌آفرین و نوآور برای ارتقاء بهره‌وری، پایداری و امنیت در توسعه زیست‌بوم‌های خدمات فناوری مالی زنجیره مسکن و شهرسازی است. سرآمدی ما در خلق ارزش برای مشتریان بانک مسکن‌، توانمندی ذی‌اثران را تضمین می‌کند.

 

راهبردهای ناواکو

  • تعامل با شرکت­‌های فعال در حوزه مشترک کاری با برگزاری سمینارها، وبینار و کارگاه‌­های مشترک
  • حضور فعال در نمایشگاه‌­ها و رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی
  • بکارگیری ایده­‌ها و پیشنهادات خلاقانه و مبتکرانه برای اجرای پروژه‌­های نوآورانه
  • استفاده از زمینه‌­ها و بسترهای تبلیغاتی برای شناساندن برند به گروه مخاطبین هدف
  • استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و متبحر در شرکت
  • ارتباط مداوم و مستمر با مراکز علمی و دانشگاهی معتبر کشور
  • تولید محصولات و خدمات نوین در حوزه­‌های نوورود
  • سیاست‌­گذاری برای ورود در تمامی حوزه­‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی