مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به آذر ۱۴۰۲

گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه برای سال منتهی به 30 آذر 1402 و تصویب صورت های مالی و برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده و تصویب افزایش سرمایه
مجمع1402

مجمع عمومی سالیانه شرکت ناواکو روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان سهام‌داران برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی ناواکو، در این مجمع که با حضور دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیئت مدیره این بانک، دکتر رسول لطفی معاون فناوری اطلاعات بانک، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و اعضای هیئت مدیره آن و هیئت مدیره ناواکو برگزار شد، دکتر حمید کردبچه مدیرعامل ناواکو به ارائه گزارشی از اقدامات، دستاوردها و برنامه‌های این شرکت پرداخت که مورد تایید حاضران در مجمع قرار گرفت‌

بنابر این گزارش پس از ارائه گزارش مدیرعامل، حسابرس و بازرس قانونی نظر خود را مبنی بر صورت‌های مالی شرکت اعلام کردند که به تایید سهامداران رسید.

 دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این مجمع با تأکید بر جایگاه ناواکو در توسعه ابزارهای بانکداری و پرداخت الکترونیکی بانک مسکن، بر ارائه خدمات نوین به مشتریان ارزشمند و وفادار بانک تأکید کرد.

گفتنی است پس از مجمع عادی، مجمع فوق‌العاده ناواکو نیز با دستور کار افزایش سرمایه ناواکو برگزار شد و این افزایش با هدف ظرفیت‌سازی برای توسعه برنامه‌های شرکت به تصویب رسید.

 

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir