پیام مشترک معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن و مدیرعامل ناواکو

پیام مشترک معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن و مدیرعامل ناواکو به مناسبت سالروز تاسیس ناواکو

در سالگرد تاسیس شرکت ناواکو، مایلیم با افتخار به بازتاب دستاوردهای این شرکت در طول سال‌ها بپردازیم. از بیست و چهارم فروردین ماه سال ۱۳۵۵، که روز آغاز به کار ناواکو است، تاکنون، این شرکت با تمرکز بر ارزش‌های بنیادین و نوآوری‌های پیوسته، رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است. از سال ۱۳۸۷، ناواکو با ورود به حوزه پرچالش و رقابتی فناوری اطلاعات، نه تنها بر دامنه فعالیت‌های خود افزوده، بلکه توانسته است نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف صنعت IT کشور و بخصوص بانک مسکن ایفا کند.
همچون روند ارگانیک هر شرکتی با فراز و فرودهایی مواجه بوده ایم و هم اکنون با تحلیل فرودهای گذشته پرچم علم و فناوری را با جذب نخبگان کشور در حوزه های مختلف از جمله هوش مصنوعی، علوم داده و تحول دیجیتال بر فراز آورده ایم و با تغییر سیاست‌ها و ساختار شرکت و تصمیمات هوشمندانه و واقع بینانه در کوتاه مدتی باور نکردنی موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.
این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌های بی‌وقفه تیمی از متخصصان متعهد و نوآور است که با پشتکار، دانش و خلاقیت خود، ناواکو را به عنوان یکی از پیشتازان عرصه فناوری اطلاعات مطرح کرده‌اند. در این روز به‌یادماندنی، ما تعهد خود را نسبت به استمرار در مسیر تعالی و نوآوری مجدداً تاکید می‌کنیم و امیدواریم که سال‌های پیش‌رو، شاهد موفقیت‌های بیشتری برای ناواکو و جامعه‌ای که به آن خدمت می‌کنیم، باشیم.

با احترام و سپاس فراوان به ساختار مدیریتی نوین گرا ی بانک مسکن و همه کسانی که در این مسیر همراه و حامی ما بوده‌اند، به ویژه مشتریان وفادار، کارکنان پرتلاش و همکاران ارزشمند ما که بدون حمایت و اعتماد آن‌ها، دستیابی به این موفقیت‌ها امکان‌پذیر نبود.

رسول لطفی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن /
حمید کردبچه، مدیرعامل ناواکو

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir