راه‌اندازی طرح جدید دریافت الکترونیکی عوارض آزادراهی در تهران-پردیس توسط ناواکو

ناواکو طرح جدید اخذ عوارض الکترونیکی را در آزادراه تهران-پردیس فعال می‌کند.

عضو هیئت مدیره آزادراه تهران-پردیس گفت: شرکت آزادراه تهران پردیس ۹ سال در زمینه پرداخت الکترونیک آزادراهی (ETC) با شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در حال همکاری است. در این سال‌ها نرم افزار ETC شرکت ناواکو دائما به‌روزرسانی شده و اکنون برای تجهیز آزادراه با طرح جدید و بهینه سامانه دریافت عوارض الکترونیکی، مذاکرات لازم انجام شده و در مرحله امضا قرارداد برای ادامه همکاری هستیم.
جان‌محمد عزیزی افزود: پرداخت الکترونیکی و بدون توقف یکی از روش‌هایی است که در همه کشورهای دنیا  در حال اجرا است و در اغلب آزادراه‌های ایران از جمله آزادراه تهران – پردیس نیز عملیاتی شده است.
وی گفت: با توجه به تاکید وزارت راه و شهرسازی در این رابطه و اجرای تکالیفی که در قانون بودجه مقرر شده بود، اخذ عوارض به صورت نقدی ممنوع شده است و تمامی آزادراه ها مکلف شده اند تا در این زمینه اقدامات لازم را به انجام برسانند.
عزیزی ادامه داد: شهروندان میتوانند بدون توقف در صف های طولانی پرداخت نقدی، از آزادراه عبور کنند، همچنین توقف خودروها باعث افزایش مصرف سوخت و افزایش آلودگی محیط زیست خواهد شد بنابراین با اجرای این پروژه این مشکلات رفع خواهد شد و نتایج مثبت و خوبی برای جامعه به همراه خواهد داشت.

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir