دکتر رسول لطفی معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن شد

به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری بانک مسکن; با حکم مدیرعامل بانک مسکن، رسول لطفی به عنوان عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در جلسه معارفه، با اشاره به سوابق درخشان وی در حوزه امنیت سایبری، پردازش اطلاعات و فناوری های هوش مصنوعی گفت: امیدوارم با تجربیات و دانش ایشان شاهد تغییرات مثبتی در فناوری اطلاعات بانک مسکن باشیم.

وی همچنین بر لزوم توسعه بخش فناوری اطلاعات بانک مسکن به ویژه راه اندازی core banking تاکید کرد.

گسترش بانکداری الکترونیک بر مبنای نیازها و تمایلات به روز مشتریان از دیگر تاکیدات مدیرعامل بانک مسکن برای توسعه فناوری اطلاعات این بانک در نشست امروز بود.

رسول لطفی با ابراز خوشنودی از پیوستن به مجموعه بانک مسکن و قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن برای انتصاب وی در این سمت گفت: تمامی توان و تجربه خود را برای ارتقای فناوری اطلاعات بانک مسکن و تعالی این بانک مطابق با دانش و تکنولوژی روز بانکداری به کار خواهد بست.

عضو هیات عامل بانک مسکن از خدمات و تلاش‌های علیرضا اصغریان در این سمت تشکر کرد و خواستار همراهی و همکاری تمامی همکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برای پیشبرد اهداف عالیه این بانک شد.

در این نشست همچنین اعضای هیات مدیره بانک مسکن و روسا و معاونان ادارات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن حضور داشتند.

رسول لطفی، از متخصصین حوزه امنیت سایبری و فناوری‌های هوش مصنوعی در کشور است که پیش از این، ریاست مرکز عملیات‌های سایبری پلیس فتا را عهده‌دار بود.

منبع خبر: پایگاه خبری بانک مسکن _ هیبنا

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir