ارائه گزارش ارزیابی عملکرد شرکت منتهی به خرداد ۱۴۰۲

در جریان ارزیابی عملکرد شش‌ماهه تأکید شد ؛ ناواکو بازوی اجرایی بانک مسکن در حوزه زیرساخت‌های فناورانه است.

فرصت‌ها، موانع و اولویت‌های شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در انجام پروژه‌های تعریف شده طی جلسه ارزیابی عملکرد مالی شش‌ماهه این شرکت با حضور مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن بررسی شد.

به گزارش واحد روابط‌عمومی، جلسه ارزیابی عملکرد شش‌ماهه ناواکو منتهی به خرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، مهندس صالحی رئیس اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن، مهندس مطهری معاون اداره کل کارپردازی، مهندس رجبی معاون اداره کل بانکداری الکترونیک و همچنین مهندس‌علی‌مددی مدیرعامل ناواکو و دکتر کردبچه رئیس هیئت‌مدیره این شرکت برگزار شد.

در این جلسه مهندس علی‌مددی پس از ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت حال حاضر شرکت و همچنین اقدامات صورت‌گرفته در دوره کوتاه چندماهه مدیریت خود گفت: آنچه پیش و بیش از بررسی اعداد و ارقام که البته در جای خود مهم است باید موردتوجه قرار بگیرد عوامل و عللی است که نتایج مالی را به دنبال داشته و دارد. این گزارش نیز که بخش زیادی از آن مربوط به اقدامات تیم مدیریتی قبلی است از این قاعده مستثنی نیست و باید درباره تک‌تک شاخص‌های به‌دست‌آمده به‌تفصیل به ریشه‌یابی پرداخت تا مشخص شود اگر احتمالاً انحرافی از بودجه اتفاق افتاده علت آن چه بوده یا در مواردی که عملکرد مثبتی از نظر مالی مشاهده می‌شود از چه روش‌هایی استفاده کردیم که نتایج مطلوب حاصل شده است.

مدیرعامل ناواکو ادامه داد: عارضه‌یابی یکی از پیش‌شرط‌های شناخت درست مشکلات و مقدمه جلوگیری از تکرار آن‌هاست بنابراین همان گونه که در جلسات مختلف تأکید کرده‌ام در ارزیابی وضعیت شرکت از بدو حضور در آن به دنبال همین موضوع بوده‌ام.

وی افزود: در دوره جدید تلاش کردیم ضمن بازبینی برخی رویکردها باتوجهبه اولویت‌های جدید، تمرکز شرکت را برای تحقق تمام اهداف از قبل تعیین شده نیز در زمان مقرر حفظ کنیم.

دکتر شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن نیز در این جلسه گفت: حمایت از شرکت‌های تابعه بانک مسکن همچون ناواکو رسالت اصلی گروه مالی است و مدیران ارشد بانک مسکن نیز بر این نکته تأکید دارند. وی رویکرد و عملکرد تیم مدیریت جدید ناواکو را قابل قبول ارزیابی کرده و اشاره کرد که در بالاترین سطوح مدیریتی بانک نیز بر این موضوع اتفاق‌نظر وجود دارد که ناواکو می‌تواند و باید به‌عنوان بازوی زیرساختی و فناورانه بانک مسکن، اجرا و راهبری بسیاری از پروژه‌ها را بر عهده بگیرد.

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir