گسترس همکاری‌های ناواکو در زمینه بانکداری باز با انعقاد سه تفاهم‌نامه

شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در راستای برنامه‌های خود با تمرکز بر همکاری‌های فناورانه در حوزه‌های بانکی و مالی و ارائه خدمات نوین فناوری اطلاعات، در حوزه‌های صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری منطقه آزاد و مرکز نوآوری سه تفاهم‌نامه با طرف‌های مرتبط منعقد کرد.


به گزارش روابط عمومی ناواکو، عقد تفاهم‌نامه با شرکت پست تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته با موضوع همکاری در راه‌اندازی مرکز نوآوری ناواکو در زمینه خدمات مالی و بانکی، حمل و نقل هوشمند و هوشمندسازی کسب و کارها از جمله این تفاهم‌نامه است. عقد تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو با موضوع بازاریابی محصولات در سطح بین‌المللی، تبادل سرویس‌های بانکداری باز و همکاری در حوزه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی ETC) دومین تفاهم‌نامه ناواکو  است که در راستای ارائه سرویس‌های این شرکت در حوزه بانکداری باز منعقد شده است.
شرکت کارگزاری بیمه دال نیز خواهان همکاری با شرکت ناواکو بود که بر این اساس تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت با موضوع همکاری در خصوص عملیات دریافت و پرداخت در حوزه بانکداری باز، ارائه خدمات در حوزه ماژول‌های سخت افزاری پایانه‌های فروشگاهی، کیوسک و  دستگاه‌های خودپرداز به امضا رسید.

عقد تفاهم‌نامه با شرکت پست تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته
عقد تفاهم‌نامه با شرکت کارگزاری بیمه دال
عقد تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir