خیز بلند ناواکو برای تجهیز آزادراه‌های کشور به زیرساخت اخذ عوارض الکترونیکی

شرکت ناواکو ضمن هماهنگی منسجم با بانک مسکن برنامه‌های وسیعی برای تجهیز تعداد قابل‌توجهی از آزادراه‌های کشور به زیرساخت‌های اخذ الکترونیکی عوارض تدارک دیده که به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

مزدک علی‌مددی، مدیرعامل شرکت ناواکو در حاشیه جلسه هماهنگی با دست‌اندرکاران آزادراه‌های کشور گفت: یکی از رسالت‌های شرکت ناواکو ارائه خدمات مطلوب به بانک مسکن در راستای سیاست‌های کلان وزارت راه و شهرسازی است. در این راستا نیز بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و بانک مسکن منعقد شده زمینه لازم برای تجهیز تعداد قابل‌ملاحظه‌ای از آزادراه‌ها به فناوری  اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی ( ETC) فراهم شده است.

وی افزود: خوشبختانه طی ماه‌های گذشته حمایت‌ها و پیگیری‌های دلگرم‌کننده و مؤثری از سوی مدیران بانک مسکن به‌ویژه مدیرعامل محترم، مشاور مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات، معاون فناوری اطلاعات و رئیس اداره کل بانکداری الکترونیکی این بانک به‌عمل‌آمده که در پی آن فضای بسیار مناسبی ایجاد شده تا بانک مسکن بتواند جایگاه واقعی خود را در کسب‌وکار اخذ الکترونیک عوارض آزادراهی به دست آورد.

به گفته علی‌مددی در راستای عمل به تکلیف قانونی و تسریع در اجرای ETC  ، نهادهای قانونی همچون پلیس راهور ناجا و دادستانی، حمایتهای بسیار خوبی دراین‌خصوص انجام می‌دهند و امیدواریم شاهد نتایج مثبت این طرح در کاهش ترافیک، سوخت و آلاینده‌ها و به‌تبع آن تسریع در خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان باشیم.

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir