بازدید از مرکز ارتباط مشتریان بانک مسکن
مدیران ارشد بانک مسکن از مرکز خدمات ارتباط مشتریان بانک بازدید و با از طریق خطوط ...
در دنیای امروز، استفاده از سیستمهای پرداخت الکترونیک به سرعت رو به گسترش بوده و شرکتهای بزرگ فناوری اطلاعات در دنیا ...
در نظام بانکداری امروز، تغییر و تحولات به سمت پیشرفتهتر شدن و تنوع خدمات مالی و ارتقاء سیستم بانکداری سنتی پیش میرود. ...
اوکانکت؛ فراتر از اتصال درگاههای دیجیتال برای اتصال خطوط E1 به بستر Voip استفاده میشوند، که هر خط E1 میتواند تا ۳۰ تم ...
شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از سال 1387، فعالیت خود را در عــــرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی آغاز کرده است. این شرکت اکنون به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن با بیش از 650 نفر پرسنل و 31 نمایندگی استانی در سراسر کشور، با ارائه خدمــــات در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت بر پایه مشتریمداری، کاهش هزینه، نوآوری در ارایه خدمات و محصولات خود در حال فعالیت میباشد. این شرکت به مدد متخصصین خود توانسته است در زمینههای نصب و راهاندازی سامانههای بانکی، مشاوره و اجرای طرحهای امنیتی شبکه و نرمافزاری، طراحی و توسعه نرمافزارها و ارائه راهحلهای جامع بانکداری الکترونیکی و سنتی به فعالیت بپردازد.
ادامه
مدیران ارشد بانک مسکن از مرکز خدمات ارتباط مشتریان بانک بازدید و با از طریق خطوط ...
اولین همایش مسکن، ایمنی و صنعتی سازی به همت گروه مالی بانک مسکن و همکاری دانشگاه ...
مصاحبه با قائم مقام اجرایی فنی ناواکو ابتدا لطفاً تعریفی از پراپتک بگویید؛ اینک ...
کارگاه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی مدیران با عنوان «آشنایی با حریم خصوصی در شبکه ...