
مدیرعامل شرکت ناواکو و مدیر امور شعب شرق کشور بانک مسکن طی جلسهای پیرامون مباحث مختلف بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش واحد روابط عمومی، مهندس خاوری کسب رضایت حداکثری مشتریان را والاترین هدف در بازار رقابتی کنونی دانست و پیادهسازی باشگاه مشتریان بانک مسکن را یکی از برنامههای اصلی ۱۴۰۱ شرکت ناواکو عنوان کرد و گفت: «یکی از مؤلفههای کلیدی برای طراحی پلتفرم باشگاه مشتریان جامعیت خدمات، کارآمدی، سهولت استفاده برای تمامی کاربران و نیز انعطاف آن با تغییرات ساختاری در کسب و کارهای اقتصادی است. در حال حاضر پروژههای متعددی برای این پلتفرم در دستور کار مجموعه است که در آیندهای نزدیک در اختیار تمامی کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.»

در این جلسه مهندس بلوچی مدیر امور شعب شرق کشور بانک مسکن نیز بر ضرورت استفاده از فناوریهای نوین در ایجاد کسب و کارهای جدید تأکید کرد. وی همچنین مشتریمداری را یکی از ارکان مهم ارزش آفرینی در بانک مسکن دانست و موضوع باشگاه مشتریان بانک را یکی از اولویتهای مهم مجموعه اعلام کرد. بلوچی گفت: «پلتفرم باشگاه مشتریان مهمترین و اصلیترین بخش باشگاه مشتریان است که میتواند ارتباط بین تمام بخشهای باشگاههای مشتریان را برقرار کند و نقش شرکت ناواکو در این پروژه عاملی حیاتی میباشد. »