
غلامرضا داداش زاده رئیس هیئتمدیره شرکت ناواکو با سفر به استان آذربایجان غربی با مدیر شعب و معاون مالی و فناوری مدیریت این شرکت نشستی را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی ناواکو، در این دیدار ضمن بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان غربی برنامه آتی شرکت در این استان موردبررسی قرار گرفت و در خصوص وضعیت دستگاههای کارتخوان و بهبود فعالیت در استان و نیز مشکلات ، پیشنهادات و راهکارهای بهبود روند نصب، راهاندازی و گسترش ارائه خدمات بانکی از طریق پایانههای فروشگاهی بحث و تبادلنظر شد.
در این جلسه، داداش زاده از حسن همکاری و تعامل مدیریت با نماینده استانی ناواکو تقدیر کرد و گفت: «با توجه به رویکرد مدیرعامل محترم بانک و تغییراتی که در بدنه شرکت ناواکو ایجادشده است. در حوزه پایانههای فروشگاهی و سایر ابزارهای الکترونیکی در شرکت ناواکو برنامههای خوبی در حال طراحی و اجرا است شاهد پیشرفتهای چشمگیری خواهیم بود.»
او همچنین به گستردگی رقابت در عرصه خدمات قابلارائه در حوزه پوزهای فروشگاهی اشاره کرد و افزود: «تمرکز بر ارتقاء عملکرد و افزایش سهم بازار محصولات و خدمات ناواکو از اولویتهای اصلی شرکت است.»
داداش زاده بر حمایت از مشتریان مهم و ارائه خدمات ویژه تأکید کرد و گفت: «در خصوص توسعه سامانههای ETC و پایانههای مرزی ناواکو آمادگی لازم داریم و با توجه به توسعه خدمات و محصولات شرکت میتوان این خدمت را در پارکینگهای استان در چارچوب سامانههای هوشمند مبتنی بر IOT مورد بهرهبرداری قرار داد.»
به گفته رئیس هیئتمدیره ناواکو؛ این شرکت در خصوص نصب، پشتیبانی و خرید POS های جدید و توسعه فضای رقابتی برنامه دارد و بر همین اساس مقرر شد با توجه به پتانسیل استان در جذب مشتری برنامه حمایتی خاصی در ناواکو تدوین شود.
در ادامه ، ایمانی بخشایش مدیر شعب استان نیز عنوان کرد: «با توجه به رویکرد بانک درزمینه افزایش درآمدهای کارمزدی ، بدون شک دستگاههای کارتخوان یکی از ابزارهای مهم در جهت افزایش درآمدهای کارمزدی است. او با مقایسه سهم بانک مسکن نسبت به سایر بانکها از بازار پایانههای فروشگاهی استان ، گفت: با عنایت به سهم اندک بانک در این حوزه ،در شرایط فعلی امکان رقابت با سایر بانکها میسر نخواهد شد لذا افزایش سهم بازار مستلزم پشتیبانی قوی و افزایش تعداد دستگاههای کارتخوان مجهز به فناوریهای روز است. ایمانی در ادامه تسریع در ارائه خدمات ، تسریع در نصب و راهاندازی کارتخوانها و پرهیز از بروکراسی اداری را در جهت جلب رضایت مشتریان لازم و ضروری خواند.»
در این جلسه نقطه نظرات ، درخواستهای شعب مبنی بر تخصیص بیشتر دستگاه باهدف پاسخگویی به درخواستهای مشتریان به سمع و نظر رئیس هیئتمدیره ناواکو رسید.