روز درختکاری در ناواکو

همزمان با 15 اسفند و آغاز هفته منابع طبیعی، آیین روز درختکاری با حضور سیامک خاوری، مدیرعامل شرکت ناواکو، در محوطه بیرونی مجموعه برگزار شد.

سیامک خاوری در حاشیه این مراسم گفت: «روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یکی از مهمترین ترین مناسبت های طول سال است که با توجه به حساسیت‌های زیست محیطی و بحران خشکسالی دهه‌های اخیر کشور اهمیت بسزایی پیدا کرده است. از اهمیت این روز همان قدر که هرساله رهبر معظم انقلاب با کاشت نهال در این روز، این ثروت بزرگ و حیاتی را به مسئولان و مردم یادآوری می‌نمایند.»   

وی با بیان اهمیت نقش همه افراد در حفظ و نگهداری طبیعت افزود: «هرچند این اقدام نمادین به خودی خود نمی‌تواند گامی مهم در حفظ منابع طبیعی تلقی شود اما مجموعه ناواکو آماده است تا به هر طریق و با تمام ظرفیت و پتانسیل خود، پا به پای نهادهای ذیربط برای حفظ محیط زیست همکاری نماید تا در آینده، نسل های بعدی نیز بتوانند از این نعمت و موهبت الهی استفاده نمایند. انجام همه کارهای مهم نیازمند پشتوانه ملی است و درختکاری نیز از جمله کارهایی است که همه مردم می‌توانند با کاشتن و حفظ درختان و جلوگیری از محو درختان و باغ‌های اطراف و درون شهرها، به گسترش پوشش گیاهی در کشور کمک کنند.»

اشتراک گزاری:

اخبار مرتبط

تماس با ما

اطلاع رسانی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش علامه، پلاک۵۰

کد پستی: ۱۹۹۷۹۹۸۸۴۵

تلفن: 02143396000

ایمیل: info@navaco.ir