چت بات

با پیشرفت فناوری و افزایش نیاز به ارتباطات هوشمند، ما مفتخریم که چت بات خود را معرفی کنیم. این چت‌بات به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی پرسشهای خود را به صورت صوتی مطرح کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ‌های دقیق و هوشمند دریافت نمایید. 

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

  • تعامل صوتی کاربر: چت بات قادر است پرسشهای کاربران را هم به صورت نوشتاری هم صوتی دریافت کند.
  • پاسخ‌گویی صوتی: چت‌بات ما قادر است به پرسشهای شما به صورت صوتی به شکل واضح پاسخ دهد. این ویژگی تجربه کاربری را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد.
  • تعامل طبیعی: این چت‌بات به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران هنگام تعامل با آن احساس می کنند با یک شخص درحال گفتگو هستند. شما می‌توانید به سادگی صحبت کنید و انتظار داشته باشید که چت‌بات به خوبی شما را درک کند.
  • قابلیت پاسخ گویی در حوزه های مختلف: چت بات قادر است با توجه به داده هایی که کاربر برای آن تامین می کند دانش خود را در حوزه های مختلف ایجاد کرده و به پرسشهای کاربران در آن حوزه پاسخ دهد. در حال حاضر چت بات به پاسخ های مالی بانک مسکن پاسخ می دهد.
  • نمایش چت بات به صورت آواتار و قابلیت لب همگامی[۱]: واسط کاربری چت بات می تواند به صورت یک آواتار نمایش داده شود که حس خوشایندی در کاربر نهایی در زمان استفاده از چت بات ایجاد می کند.

 

ویژگی که به زودی افزوده می‌شود

قابلیت تحلیل داده ها: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این چت‌بات، توانایی پاسخ به سوالات تخصصی بسته به پایگاه داده موردنظر است. این چت بات می تواند به عنوان یک دستیار هوش تجاری عمل کرده و گزارشاتی در قالب داده و نمودار به کاربر ارائه نماید. شما می‌توانید درخواست‌های خاصی را مطرح کرده و چت‌بات به سرعت اطلاعات مورد نیاز شما را جمع‌آوری و ارائه دهد.

کاربردها

چت بات ارائه شده می‌تواند در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد:

  • خدمات مشتری: پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان و ارائه اطلاعات لازم به آن‌ها.
  • مرکز تماس: می توان چت بات را برای پاسخ گویی صوتی به عنوان اپراتور مرکز تماس به کار گرفت.
  • تحلیل داده‌ها: به عنوان دستیار هوش تجاری امکان تولید گزارشات تحلیلی بر اساس درخواست‌های کاربران را دارد که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها کمک شایانی کند.

 

[۱] Lip Sync