سامانه جامع مدیریت پذیرندگان

نوآوری در پرتوی خدمات

 

سامانه جامع پذیرندگان با هدف ارائه خدمات بهینه به پذیرندگان، مدیریت بر تراکنش ها طراحی، تولید و استقرار یافته است. در این سامانه با استفاده از راهکار سریع و مطمئن، پذیرندگان می توانند درخواست و مشکلات خود را شامل بروز هر گونه رخداد و یا خرابی را در سامانه ثبت نمایند و روال رسیدگی و اقدامات صورت پذیرفته از لحاظ شروع تا انتهای روند پاسخ به درخواست در سیستم ثبت خواهد شد. همچنین از دیگر امکانات این سامانه می توان به گزارشات جامع متنوع در خصوص تراکنش ها اشاره نمود. این سامانه با اتصال به سامانه های استعلام اطلاعات هویتی و استعلام کد پستی و استعلام شماره حساب به صورت آنلاین اطلاعات پذیرندگان را اعتبارسنجی و موجب ثبت صحیح و تسریع روند درخواست ها می گردد.

برخی از ویژگی‌های ممتاز سامانه جامع پذیرندگان

  • ایجاد توازن و تعادل در توزیع دستگاههای کارتخوان
  • تسریع در ارائه سرویس به پذیرندگان
  • ارائه راهکار مدیریت نمایندگی ها
  • ارائه راهکار مدیریت پذیرندگان
  • ارائه راهکار مدیریت (دارایی ها) تجهیزات پرداخت و ملحقات مربوطه
  • ارائه راهکار مدیریت تراکنش های حوزه پرداخت
  • پاسخگویی به خدمات ارائه شده به پذیرندگان
  • یکپارچه سازی پاسخگویی به امور مربوط به پذیرگان
  • افزایش سطح کیفیت سرویس و خدما به پذیرندگان
  • شناسایی درخواست های پرتکرار و ارائه راهکار های سریع و باکیفیت به پذیرندگان
  • شناسایی تقلب های پرداختی برای پذیرنده های مختلف و پیگیری آنها با استفاده از فرایندهای مکانیزه
  • پاسخگویی، بررسی و مدیریت درخواست های اعلام شده از طرف پذیرندگان
  • شناسایی و احراز هویت پذیرندگان از طرق مختلف ارتباطی و ارائه سرویس های خاص
  • ایجاد قوانین و پارامترهای مشخص در برقراری ارتباط پذیرندگان با در نظر گرفتن سطح سرویس و تعهدات اعمال شده در قراردادها