اهدای لوح زرین رضایتمندی مشتری به شرکت ناواکو

۱۸ اسفند ۱۴۰۰

اهدای لوح زرین رضایتمندی مشتری به شرکت ناواکو به جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان

شرکت فناوری اطلاعات ناواکو موفق به دریافت لوح زرین از پنجمین اجلاس سراسری «نقش مدیران در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» با رویکرد رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش واحد روابط عمومی، پنجمین اجلاس رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مسئولان، اساتید دانشگاه و شرکت‌های برتر ۱۸ اسفند ماه در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که شرکت ناواکو به همراه دیگر منتخبان این همایش شامل سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدکننده خصوصی و دولتی کشور، بر اساس ارزیابی شاخص‌های مشتری مداری مورد تجلیل قرار گرفت و لوح زرین رضایتمندی مشتری، به مهندس سیامک خاوری مدیرعامل شرکت اعطا گردید.

 

 

از مهمانان مهم این مراسم می‌توان به دکتر مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،  آقای حسین حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس و دکتر هادی قوامی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی اشاره کرد.

در این اجلاس پس از سخنرانی تنی چند از مدعوین با حول محور فضای جنگ اقتصادی در کشور، اهمیت اقتصاد مقاومتی و رضایت مشتری، از میان شرکت های حاضر در ۱۴ گروه تعیین شده، ارزیابی‌هایی توسط دکتر خزایی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس کمیته علمی اجلاس به عمل آمد که در نهایت ۵۰ سازمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

شایان ذکر است که شرکت ناواکو از ابتدای شروع فعالیت خود، بنیان ارزش سازمانی مجموعه را بر مشتری مداری برگزید و در تمامی سال‌های فعالیتش، سیاست‌ها و راهبردهای شرکت را بر پایه این موضوع بنا نهاده است. شرکت به منظور ارتقاء سطح تجربه مثبت مشتریان خود از طریق افزایش سطح تعاملات و کسب رضایت حداکثری مشتریان و شرکای تجاری طرف قرارداد سعی نموده است با ایجاد حس اعتماد از طریق اطلاع رسانی و پاسخگویی در گام نخست و نیز تأمین نیازمندی‌های آنان در گام دوم، تجربه خوب یک تجارت برد-برد را برای آنها به ارمغان آورد.

 

اخبار و مقالات مشابه

نظرات کاربران